🔴استفاده ابزاری از زنان برای تبلیغ سیم‌کارت 🌀 پیام پنهان تبلیغ: علاقه‌ی زنان به طلا و تشعشع طلامانندِ سیم کارت ایرانسل، چشم زن را زده و لبخند او نشان از علاقه‌اش به طلا (سیم کارت ایرانسل) دارد. ❌❌ این مدل تبلیغ و سوءاستفاده از زنان به همراه پیام جنسی برای علاقه‌مند کردن مردم به خرید محصول به دنبال اثر گذاری روی ضمیر ناخودآگاه مخاطب است. مهندسی رضایت، نظریه ادوارد برنایز 👤برنایز بر همین اساس پیام‌های بازرگانی را بنیان گذاشت و همین شیوه را به عرصه‌ی سیاست نیز کشاند. 🌀غرب و فمینیست‌ها از این مدل تبلیغات، برای حیازدایی در جامعه به همراه جاذبه‌های زنانه، استفاده می‌کنند. 🔮گفتمان @goftemansazan