هدایت شده از روشنا
🔺 زندگی پس از زندگی شبکه چهار را به قله محبوبیت رساند ◽️نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما پیرامون برنامه ‌های سیما در رمضان۱۴۰۱ نشان می‌دهد ۲۶.۶ درصد، مخاطب برنامه‌های افطار و ۱۷.۴ درصد مخاطب برنامه‌های سحر تلویزیون هستند. ◽️ از میان برنامه‌های افطار سیما، «زندگی پس از زندگی» با ۱۴ درصد بیننده و ۸۹.۷ درصد رضایت زیاد در صدر برنامه‌های پرمخاطب افطار سیمای رسانه ملی قرار دارد. ◽️ ویژه برنامه‌های افطاری مراکز استانی با ۹.۵ درصد در رتبه دوم قرار دارد. برنامه «مثل ماه» از شبکه سه سیما با ۹ درصد، «دعوت» از شبکه یک سیما با ۷.۷ درصد، «ضیافت» از شبکه قرآن و معارف سیما با ۵.۳ درصد، «آدم های خوب شهر» از شبکه دو سیما با ۴.۲ درصد، «شهرزیبا» از شبکه پنج سیما با ۳.۲ درصد، «بی انتها» از شبکه نسیم با ۲.۷ درصد، «ماه ماه» از شبکه سلامت با ۲.۶ درصد، «چشمه» از شبکه افق با ۱.۵ درصد و «سر قرار» از شبکه امید با ۰.۸ درصد ببینده در رتبه‌های بعدی قرار دارند. https://eitaa.com/roshana_ir https://rubika.ir/roshana_ir •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•