🔰حواسمون به شیطنت‌های رسانه‌ای در این روزها باشه! در این یادداشت به سومین تکنیکی که برخی رسانه‌ها برای اقناع مخاطب نسبت به به کار می بندند، می پردازیم. ۳. یکی از تکنیک‌ها و شیطنت‌های رسانه‌ای تخریب خود و انداختن تقصیر به گردن است. چیزی که گاهی حتی در کشور خودمان اتفاق افتاده است. پاره‌کردن عکس‌ها و بنرها توسط طرفداران خود و و انداختن تقصیر به گردن رقیب یک است. ۴. این تکنیک غالبا در آخرین روزها و ساعات انجام می شود و با یک آغاز می شود. مثلا ارسال از طرف شخصیتی که مورد احترام مردم است در حمایت از کاندیدای مورد نظر یکی از این موارد است. انتشار عکسی در حمایت یا تخریب رقیب در ساعات منتهی به رای‌گیری نیز از همین نمونه است. این موارد هر چند غیرقانونی است و شاید پیگیری قانونی هم بشود ولی تاثیر خود را بر رای مردم می گذارد. باید مواظب باشند در روز عدم تبلیغات هیچ‌گونه پیام، تصویر و یا متنی که در حمایت یا تخریب رقیب باشد در رای‌شان تاثیر نگذارد و بدانند این یک است و بس 🆔️ @Haderoon  👈عضویت