اگر طی دو سه هفته اخیر در تهران دوری زده باشید، حتما با انبوهی از تبلیغات این محصول مواجه شدین. حدس میزنم این کمپین تبلیغاتی برای قبل از رمضان و با هدف جامعه مخاطبی است که روزه نگرفتنشون عمدتا از روی عذر شرعی نیست. و توی این پرسونای مشتری، طبیعتا احساس زرنگی و دور زدن ممنوعیت روزه خواری و پیچوندن حاکمیت و قانون و.‌.. احساس برنده بودن میده! وگرنه اسفند، اصلا ماه خوبی نیست(داره میره سمت تعطیلات و مهمونی و...). بازم شهریور و مهر بود و شروع دانشگاه و... به چیزی. انتخاب دو رنگ سبز و بنفش هم احتمال داره مربوط به مخاطبین بالای ۳۰ سال این پرسونا (که سویه سیاسی قوی تر و انگیزه بیشتری برای ابراز مخالفت با جریان فرهنگی حاکمیت دارن) باشه و انتخاب امیرعلی نبویان هم برای سنین پایین تر(که عاشق بازی مافیا و مجری گری اوشون درش هستن). @hadihoseiniasl