فرزند من ۸ ماهشه🧒، امروز رفتم مغازه اسباب‌بازی فروشی تا براش یه اسباب بازی مناسب بخرم؛ وارد یک فروشگاه شدم که یه عالمه اسباب بازی های جور واجور 🎏 🎈 🎉 🛴 داشت صاحب مغازه که در حال صحبت کردن با تلفن بود زیاد بهم توجه نکرد، ازش پرسیدم برای بچه ۸ ماهه اسباب بازی میخوام ، همون طور که داشت با تلفن 📱صحبت می کرد یه دونه اسباب‌بازی برداشت و بهم داد؛ وقتی که صحبت کردنش با تلفن تموم شد منتظر بود تا من پول اون اسباب‌بازی را حساب کنم، بهش گفتم فقط همین مدل را دارید؟!؟گفت: نه! یکی دیگه برداشت بهم داد، باز گفتم مدل های دیگه هم دارید؟!! گفت: آره ولی معلوم بود داره اعصابش خورد میشه 😡 آخه میخواست هولش بدی تا مدل های دیگه را نشونم بده ☺️ دیگه دیدم اگه بخوام باز سوال کنم حتما کتک رو میخورم😁 تصمیم گرفتم همون یه دونه اسباب‌بازی را بخرم. موقعی که می‌خواست اسباب بازی را بهم بده، اسباب بازی به اون کوچیکی رو گذاشت توی یک پلاستیک خیلی بزرگ و بهم داد به نظر شما اشکال این فروشنده چی بود چند تا از مشکلات این فروشنده را خدمت شماعرض می کنم 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 🔺اول اینکه 👈توجهی به مشتری نکرد؛ در صورتی که فروش یک کسب و کار به مشتری های اون هست. 🔺دوم اینکه👈 به مشتری کمک نکرد؛ یعنی باید برام توضیح می‌داد و انواع اسباب بازی هایی که مناسب سن ۸ ماهگی بود را بهم پیشنهاد میداد چون ممکن بود من به جای یک دونه اسباب‌بازی بخاطر پیشنهادهای متعدد چند تای دیگه هم می خریدم 🔺و سوم اینکه👈 اون اسباب‌بازی را باید توی یک بسته بندی و یا نایلون شیک می‌گذاشت. ‼️توجه داشته باشید که انجام دادن همین نکات کوچک و دیده نشده هست که به کسب و کارمون رونق میده. ان شالله که توی کسب و کارتان موفق و پیروز باشید 🌸🌼 ارتباط با ادمین👇👇 @m_jamshiditabar