هدایت شده از مسیر عفافگرایی
👤 دکتر شیبانیان: از نقاط ضعف کتاب این است که را برای موقعیت‎های خاصی از زندگی معرفی کرده بود. آیا این نوع اشاره، ممکن است استفاده از چادر را، برای زندگی روزمره هم به کودک بیاورد و یا فقط در اماکن مذهبی و حرم و شرکت در جلسات قرآن و...؟ ضمناً طرز پوشیدن چادر حانیه طوری بود که هنگامی که قصد ورود به امامزاده را دارند، مانع دیده شدن لباسها و موهایش نبود و چادر پشت حانیه را پوشانده بود و پوشش کاملتری را ایجاد نکرده بود که قابل نقد است. 👤خانم فرج پور: چرا ما در کتاب‎های کودکان، همیشه حجاب را با تصاویر حرم و امامزاده نشان می دهیم؟ آیا نباید کودک و مخصوصاً ، از همان ابتدا آگاه شوند که حجاب فقط موقع حرم رفتن نیست؟ 👤آقای شریف: پارچه آپشن‎های زیادی برای انتخاب داشت و میل به دیده شدن هم مطرح بود. او می‎خواست کارکردی را انتخاب کند که پیش حانیه باشد یا بیشتر دیده شود. جوانان ما امروز دوست دارند که در فضای مجازی دیده شوند و لایک شوند و این ریشه در کودکی آنها دارد. بنابراین موضوعی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت و به چه قیمتی دیده شدن اهمیت دارد. همچنین اگر امکان برقراری ارتباط و یا دعوت کتاب به جلسه بود، نتایج خوبی به دست می‎آمد. پیشنهاد می‎شود این کتاب برای چند کودک خوانده شود و نظرات آنها مورد بررسی قرار گیرد. 👤دکتر رسولی: اصولاً کودکان با هر داستانی ارتباط برقرار نمی‎کنند. خواندن داستان برای کودکان خوب است؛ ولی برای تعداد پایین نتیجه ندارد و باید جامعه آماری بالایی را درنظر گرفت. https://eitaa.com/umefafgaraei