ببین وبگو دانش آموزان در هر گروه ابتدا تصوير را بررسی کنند وراجع به آن فکر کرده و گفت و گو کنند. - سپس معلم به صورت گروهی يا فردی راجع به آن تصوير سؤال کند. - بین تصاویر رابطه ی مفهومی وجود دارد.مفهوم هر تصویر جدای از تصاویر دیگر نیست. - سعی شود بچه ها با جمله های کامل به سؤالات پاسخ دهند ودر برابر جمله های کامل تر، تشويق شوند. - سوالات و پاسخ های زیر به عنوان نمونه می باشد . لطفا کلیشه ای برخورد نکنید . حرکت چشم از راست به چپ مورد توجه قرار گيرد. تصوير۱: دانش آموز روی نيمکت در کلاس اجازه می گيرد. (آموزش رعايت نظم و نوبت( تصوير۲: دانش آموز با ليوان مخصوص به خود آب می خورد. (آموزش بهداشت فردی( تصوير۳: دانش آموز پس از خوردن آب، شير آب را می بندد. (آموزش صرفه جويی و پرهيزاز اسراف( تصوير۴: دانش آموز اجازه می گيرد تا سر جايش بنشيند. (آموزش ادب و احترام( گوش کن و بگو در کلاس چه می بینی ؟ تخته سیاه - میز - نیمکت - دانش آموزان - آقا معلم - ضبط صوت - پرچم رومیزی - صندلی و... جای تصویر امام و رهبر کجاست ؟ بالای تخته سیاه روی ميز معلم چه چيزهايی است؟ کتاب، گلدان، ضبط صوت، پرچم و... وسوالات دیگری که می توانید بیافزایید . بگرد و پیدا کن دانش آموز کلماتی را که معلم نام می برد پيدا و نشان می دهد. کلمات اين بخش: گل، امام، گلدان، میز، دست، نیمکت ، آموزگار ، مداد . 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1