هدایت شده از حرم
💠🔹💠🔹💠🔹💠🔹💠🔹 «توصیه به جوانان در خصوص حفظ کردن دو حدیث و احتجاج با مخالفان توسط آن» 🔸تولّی و تبرّی ... 🔹سنّی واقعی شیعیان هستند !! بنده عرض می کنم آقایان، جوان ها، نوجوان ها، دو حدیث را همیشه حفظ کنید، این دو حدیث سلاح ماست، اسلحه ماست در مقابل دشمن، مجهز باشیم دیگر، حداقلش، بتواند حرف خودش را بزند که من در شیعه مذهبم این است. این دو حدیث را هر شیعه باید حفظ داشته باشد، یعنی آماده باشد، کوتاه هم هست،کوتاه و پرمحتوا. ✅ یکی حدیث ثقلین، حدیث ثقلین را همه باید داشته باشیم، چون پایه مذهب ما با حدیث ثقلین درست می شود، آیات قرآن فراوان است، آنکه صریحاً دارد مذهب را پایه دار می کند این حدیث ثقلین است. حدیث ثقلین را شیعه و سنی نقل کرده اند، مخصوص شیعه نیست؛ که پیغمبر گفته است: ✅« إنّی تارکٌ فیکُمُ الثَّقَلَین، ما إن تَمَسَّکتُم بهما لَن تَضلّوا: کتابَ اللّه وَ عترَتی أهلَ بَیتی، فَإنَّهُما لَن یفتَرقا حَتّی یردا عَلَی الحَوضَ»✅ خیلی کوتاه هم هست: «من که می روم دو چیز باقی می گذارم بین شما، یکی قرآن، یکی عترت من، باید این هر دو با هم باشند تا شما را هدایت کنند، اگر متمسک به هر دو شدی گمراه نمی شوید. ما گفتیم به گفته ی پیغمبر عمل کنیم، سنی هستیم، سنی واقعی هستیم، به سنت پیغمبر عمل می کنیم، این حدیث ،سنت پیغمبر است. ما شدیم رافضی، آنها شدند سنی؛ به ما گفتند شما تارک سنت هستید، رافضی هستید، عجیب است، ما سنی هستیم، شما رافضید. شما ترک کردید سنت حضرت رسول الله را. حدیث ثقلین سنت حضرت رسول الله است، شما رها کردید، گفتید حسبنا کتاب الله. این حسبنا کتاب الله ضد حدیث ثقلین است، مخالف آن است. خوب ما به سنت پیغمبر عمل کردیم، ... برعکس نهند نام زنگی کافور ✅... حدیث دیگر، حدیث ایذاء حضرت زهرا علیها السلام است. این را هم همه یاد بگیریم، این را هم شیعه و سنی نقل کردند، که پیغمبر گفته اند: «فاطِمَةُ بَضْعَةُ مِنِّی مَنْ آذاهٰا فَقَد آذاني مَنْ آذاني فَقَد آذَا الله» فاطمه قطعه ای از من است، هر کس او را بیازارد من را آزرده، هر کس من را بیازارد، خدا را آزرده. قرآن چه می گوید آن وقت: حدیث و قرآن با هم: قرآن می گوید: «إِنَّ الَّذِينَ يؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِي الدُّنْيا وَالْآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُهِينًا؛» این هم قرآن است. می گوید کسانی که خدا و رسول را بیازارند ملعونند در دنیا و آخرت، و عذاب خوار کننده در آخرت دامنشان را خواهد گرفت. این هم قرآن [است] کنار هم بگذاریم، چه می شود؟ قرآن می گوید ایذا کنندگان به خدا و رسول ملعونند و معذب، حدیث چه می گوید؟ فاطمه بضعه منی، هر که فاطمه را بیازارد خدا و رسول را آزرده، اینها ملعون خواهند بود دیگر، نتیجه این می شود. پس قران را با حدیث کنار هم بگذاریم می گوییم پس ملعونند... ... خود قرآن دارد، لعن کار خداست، «عَلی لَعنَه الله عَلی قومِ الظّالِمین»، مگر نیست؟ «لَعَنَهُمُ الله وَ یَلعَنَهم اللّاعِنون.» لعنت یک کاری است که نفرین است... منطقی حرف می زنیم، می گوییم این قرآن است، گفته ایذاء کنندگان به خدا و رسول ملعون و جهنمی هستند و این حدیث هم گفته ایذاء کنندگان به زهرا علیها سلام ایذاء خدا و رسول است و ملعونند. از این طرف می گوییم دیگر. 💢 می گوییم ملعونند و ملعون حق حکومت بر امت اسلامی ندارد. فاطمیه که ما داریم همه اش عزاداری نیست، مدام گریه کنیم، نه، این منطق است، سند بطلان داریم، فاطمیه سند بطلان حکومت حاکمان وقت است. پس سند بطلان می خواهیم به دست بدهیم. حدیث ثقلین سند حقیت اهل بیت است، حدیث ایذاء فاطمه سند بطلان حکومت آنها. ما هم تولی و هم تبری را داریم. با حدیث ثقلین تولی داریم با حدیث ایذاء تبری داریم. این هر دو حدیث را داشته باشیم هم حدیث ثقلین و هم حدیث ایذاء فاطمه. این اساس دارد. مطلب این نیست که ما دوست داریم و گریه می کنیم، تنها این نیست، می خواهیم تحکیم اساس مذهب کنیم، وظیفه تبری داریم از دشمنان اهل بیت و بهترین معیار فاطمه علیها السلام است. «آیت الله سید محمد ضیاءآبادی» الهی ‌بِحَقِ ‌السّیدة‌ زِینَب ْ‌سَلٰام ُ‌اَللّهْ‌ عَلَیْها َّ‌عَجّل‌ لِوَلیکَ‌ الغَریبِ‌ المَظلومِ الوَحید الطرید الشرید الفَرَج🤲🏻 ‼️تبــــــــــری واجــــــب است‼️ ید الله فـــــوق ایدیهم یــــــد الله است.. بمیرد دشمن حیــــــدر ولــــــی الله است..