به گزارش
خبرگزاری مهر،
حجتالاسلام حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات:
تصدیگری تبلیغ، کاری خطا و ناکارآمد است و دستگاههای تبلیغی باید از آن بشدت پرهیز کنند و وظیفه خودشان را هدایتگری، تنظیم و تسهیلگری قرار دهند.
سیاست سازمان تبلیغات اسلامی در سالهای گذشته تمرکز بر حوزه تسهیلگری و در سالهای اخیر تمرکز بر تنظیمگری و هدایتگری بوده است به این معنا که خط محتوایی مبتنی بر خط اندیشه امام جامعه توسط سازمان تبلیغات ترسیم میشود و حلقههای میانی نسبت به آن آگاهسازی شده و گفتمانسازی آن محتوا را در دستور کار قرار میدهند.
🔹لینک متن کامل خبر👇
🔗
https://www.mehrnews.com/news/5241165/
🔰کانال اطلاعرسانی و انعکاس برنامهها و فعالیتهای حجتالاسلام روحالله حریزاوی
👇
https://eitaa.com/joinchat/1031733362Cf2ea501ab7