📜 اطلاعیه دفتر آقای رحیم‌پور ازغدی با عنوان «ضوابط اخلاقی حاکم بر دفتر ریاست جمهوری»، در نسبت با ماجرای بنزین، شورای عالی انقلاب فرهنگی و پروژه جدید رسانه‌ای: 🔸بخش اول 1⃣ جناب آقای حسن رحیم پور (ازغدی)، هیچ صفحه‌ای در اینستاگرام، توئیتر و فیس بوک نداشته و همه‌ی این صفحات، غیر قانونی یا بی‌ارتباط با این دفتر می‌باشند. امّا شایعات، افترائات و جعلیاتی که بنام ایشان و یا در رابطه با ایشان هر از چندی در فضای مجازی یا رسانه‌های بیگانه و دشمن منتشر می‌شوند غالبا "از داخل کشور به آنان پاسکاری شده است.  2⃣ اخیرا کلیپی کوتاه و تحریف شده ازسخنان ایشان در دوسال قبل در خصوص ۳۰۰ هزارشهیدانقلاب و همه‌ی کشته‌های دشمن از سوی رسانه‌ها یی منتشر شده که در خلاء میان "رسانه" و "واقعیت"، با کلاه برداری از طریق بخیه زدن "تصاویر و کلمات"  نامربوط و تغییر معنای جملات، در ردیف اول " وقاحت"، قرار گرفته‌اند، با بالاترین سطوح حاکمیت، ارتباط صمیمی سیاسی و مالی دارند و همزمان با سیاست‌های خبری دشمنان انقلاب، همراهند. 3⃣ ماجراچیست؟ مشاوران رسانه‌ای ریاست جمهوری در این میان چه نقشی دارند؟ 🔺در ماجرای بنزین نیز، آقای روحانی، هم در اصل ماجرا و هم در مدیریت آن و سپس در مواجهه با عواقب آن، سه بار نمره تجدید گرفتند. سال‌ها به قانون، عمل نشد و ناگهان بد عمل شد و اینک نیز قرار است که بد، تحلیل و جمع‌بندی شود و تقصیرها به گردن این و آن بیفتد.  🔺امّا پروژه‌ی رسانه‌ای جدید چیست؟ خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه شرق و چند رسانه زنجیره‌ای دیگر، مجدّدا "به جعل خبر و کلیپ سازی، این بار با تقطیع دو دقیقه از سخنان آقای رحیم پور در مصاحبه‌ای پنج ساعته که دو سال قبل در برنامه "بدون توقف" از شبکه سه سیما در ده قسمت، پخش شده بود،  پس از حذف "سؤالات" و تغییر "تاریخ" این سخنان که خود بتنهایی، یک تحریف و جعل واضح است، وانمود کردند که سخن ایشان، اخیراً و پس از اغتشاش بنزین و در مورد معترضان به مدیریت ناکارآمد کنونی، گفته شده است. آنگاه مقاله نویسی و سفارش مصاحبه با چند عامل تکراری چون حق شناس، عبدی، اکبر گنجی و ... براه افتاد و یک نمونه تمام عیار از شارلاتانیزم رسانه‌ای به نمایش گذارده شد. این ششمین بار در چند سال اخیر است که روش‌هایی چون نقل قول‌های دروغ یا تحریف شده از آقای رحیم پور توسط چند رسانه زنجیره‌ای همزمان در داخل و خارج بکار گرفته می‌شود. نسبت دادن جملاتی چون (مرده شور هیکل زنان را ببرد!!)، توصیه به کودک همسری و ... و گاه با چسب و قیچی، هفت جمله از سه بخش یک سخنرانی را با یکدیگر وصله کردن، و اینک نیز با حذف سوالی که صرفا" ناظر به براندازان (و نه معترضان، که اغلب ما نیز معترضیم) بوده، آن هم از مصاحبه‌ای در سال ۹۶ (پخش شده از سیما) که مبانی "مردم‌سالاری دینی" را تحلیل و از حق اعتراض عمومی به ناکارآمدی مسئولان دفاع کرده بود، وقاحت را به استانداردهای خباثت، نزدیک کرده‌اند. این خبرگزاری که ریاست آن با مسئول ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر ریاست جمهوری بوده، همکاران تیم رسانه‌ای ریاست جمهوری که چندین رسانه را _ با چه پشتوانه ازبیت المال؟_ اداره می‌کنند و چندین تن از آنان از بازداشتی‌های فتنه ۸۸ بوده‌اند، ناگهان بجای مسئولیت‌پذیری مدیران و عذرخواهی، همزمان با تلاش دشمن برای کشته‌سازی و کشته‌نمایی، با شعبده رسانه‌ای، جای طلبکار و بدهکار را تغییرداده و منتقدان دولت را طرفدار خشونت از دوطرف، جا زدند.    4⃣ اما براستی چرا همکاران ستاد رسانه‌ای ریاست جمهوری بجای انتشار بدون تصرف "متن کامل گفتگوهای دو جلسه تاریخی "شورای عالی انقلاب فرهنگی"، که ظاهرا" بدستور شخص رئیس جمهور، متن و صوت هر دو جلسه، محرمانه شده و تنها نسخه آن‌ها را حتی در اختیار اعضای شورا و دبیر شورا نیز قرار نمی‌دهند، بازی انحرافی نشر اتّهام "طرفداری از خشونت"، بجای نقد "بی‌کفایتی‌های منجر به خشونت " را راه انداخته‌اند ؟  یک باند فاسد رسانه‌ای از پنج ساعت گفتگوی دو سال قبل، و ناظر به گروه‌های بر انداز، کلیپ کوتاهی می‌سازد و خطاب آن را به معترضان قانونی ماجرای بنزین برمی‌گرداند!! آنگاه، مصاحبه‌های سفارشی مبتنی بر افترا و تهمت، ترتیب داده می‌شود. ⬅️ ادامه دارد...👇 کانال رسمی اندیشه‌جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students