خط قرمز روی آشناترین تکنیک فروش از گذشته تا کنون «جارزنی» یکی از متداول‌ترین تکنیک فروشنده‌ها برای جذب مشتری بوده است. البته که در این بین جمله آشنای «آتش زدم به مالم» شاید کاربردی‌ترین بخش این تکنیک را تشکیل می‌دهد. ⭕️ حال جالب است بدانید که در بازار حرفه‌ای امروز چنین ترفندی نه تنها کارآیی ندارد بلکه اثر منفی نیز روی فروش محصولات می‌گذارد. ✳️ نکته مهم؛ در عرصه تولید، یکی از مولفه‌های آینده‌نگری برای قرار گرفتن در بین برندهای برتر داخلی و بین‌المللی صرفا توجه به کیفیت محصولات است. در حال حاضر شرکت‌های مشهور تولیدکننده صنایع هرگز دست به دامن حربه «آتش زدم به مالم» نمی‌شوند چرا که آنقدر به کیفیت محصول خود اعتماد دارند که مطمئن باشند قطعا به فروش می‌رسد. ✅ نقطه آغاز رسیدن به چنین هدفی این است که؛ «شما به عنوان فروشنده عاشق محصول خود باشید.» 👈 در این صورت برای افزایش کیفیت محصول تلاش می‌کنید تا علاوه بر اینکه ارزش مالی‌اش را بالا ببرید، اعتماد و رضایت بیشتری از طرف مشتری کسب کنید. 💡بنابر این استفاده از تکنیک‌های صحیح فروش لازمه موفقیت در بازار رقابت است. دفتر اقتصاد جامعه ایمانی مشعر @daftar_eghtesad_mashar