🔺گویا مرکز پژوهش های مجلس، پیش نویسی تهیه نموده که براساس آن استفاده از اشخاص کمتر از ۱۸ سال در تبلیغات فضای مجازی ممنوع خواهد شد و همچنین چنانچه کالا یا خدمت معرفی شده، منجر به ایراد خسارت یا آسیبی به مصرف کننده شود، افراد تایید کننده مسئول جبران خسارت خواهند بود؛ اقدام و تلاش مرکز پژوهش های مجلس برای ضابطه مند کردنِ فعالیت اینفلوئنسرها قابل تقدیرست اما سوال اساسی اینجاست که اگر قرارست تبلیغ کننده بنحوی در کنار تولیدکننده و عرضه کننده‌ی یک کالا و خدمت، مسئول شناخته شود، چرا نباید صداوسیما نیز در ازای تبلیغاتی که میکند، مسئول معرفی شود؟!🤔 ✍ مهدی قاسم زاده 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi