طلسم / حسین سنگری
‌ 📚 شخصیت‌های رنگی چهارگانه در بازاریابی چند سطحی 🖊️ تام بیگ ال شرایتر ‌ در اولین نگاه، نام کتاب ممکن است شما را به اشتباه بیندازد. در حالی که این کتاب، یه کتاب در مورد بازاریابی شبکه‌ای است اما در همین حال هم یک کتاب روانشناسی است. ساده‌تر بگویم: بعد روانشناسی کتاب به بعد اقتصادی‌اش می‌چربد؛ چه چربیدنی! «تام بیگ ال شرایتر» یکی از بزرگترین بازاریابان شبکه‌ای دنیاست که در این کتاب به معرفی تیپ‌های شخصیتی بر اساس چهار رنگ آبی، سبز، زرد و قرمز می‌پردازد. بگذارید حاشیه‌ها را کنار بگذارم و ایده‌ی اصلی کتاب را در چند سطر بصورت کوتاه و خلاصه توضیح دهم: ما در ارتباطاتمان با دیگران گاهی شکست می‌خوریم. این شکست به این دلیل است که زبان صحبت کردن با دیگران را بلد نیستیم. ویژگی‌های شخصیت مقابل را نمی‌شناسیم و گاهی حرفی می‌زنیم که در زبان هریک از این چهار تیپ رنگی معنایی متفاوت دارد. شناخت این چهار تیپ رنگی بسیار ساده است و فقط کمی دقت می‌خواهد. با شناختن این تیپ‌ها فارغ از نیاز به تست‌های شخصیت‌شناسی می‌توانیم به راحتی رنگ شخصیت فرد را پیدا کرده و با زبان خودش با او صحبت کنیم. خواندن این کتاب را برای داشتن روابط اجتماعی و عاطفی و شغلی سالم به همه‌ی علاقمندان این حوزه پیشنهاد می‌کنم. زبان کتاب آمیخته به طنز است و به هیچ عنوان خواننده را خسته نخواهد کرد. حسین سنگری 🔸اینستاگرام: https://ig.me/hossein.sangari 🔸روبیکا: https://rubika.ir/hossein_sangari70 🔸کانال روبیکا: https://rubika.ir/hosseinsangari70 🔸ایتا: https://eitaa.com/hosseinsangari 🔸تلگرام: https://t.me/hossein_sangari70 🔸 بله: https://ble.ir/hosseinsangari ‌‌ هشتگ‌ها: