شرح ماجرای خودرو؛ مختصر و مفید من خودرو ندارم اما قطعا مثل همه پیگیر خودروی باکیفیت و قیمت مناسبم. همچنین حدود دو سال متمرکز بر بحث خودرو در ایران و جهان هستم. جمع‌بندی مطالعاتم بصورت خلاصه اینچنین است: در تناسب قیمت-کیفیت نه خودتحقیری پیرامون خودروی داخلی و نه تصویر آرمانی خودروی خارجی، هیچیک صحیح نیستند. راهکار انحصار و واردات نیست! آزادسازی تولید خودروست. مساله خودروی کشور تقاضای انباشته با قدرت خرید ۲۰۰ تا ۴۰۰میلیون است. واردات برخلاف تصویرسازی رسانه، هیچ امکانی برای پوشش این تقاضا ندارد و فقط باعث تضعیف معیشت عمومی مردم با رشد تورم از محل گرانی ارز ناشی از تقاضای واردات برای قشر محدودی از سرمایه‌داران میشود. وضعیت برخورداری ساکنین مناطق آزاد کشور از خودروهای وارداتی، خود گویای این ماجراست. این نظر کارشناسی بنده پس از چند هزار صفحه مطالعه و چند صد ساعت مصاحبه با اهل فن است. شما میتوانید مخالف باشید و در نقد بنده استدلال کنید که قطعا محترم است اما تا به حال در برابر هر اظهارنظر کارشناسی فنی درباره واردات که تاکنون پیش‌بینی‌های محقق شده‌ای را دارد فعلا فقط تهمت و تخریب عایدی اینجانب بوده است اما با اینحال از هرگونه نظری که باعث مهار تورم و رشد تولید شده و بتواند مسائل پیرامون خودرو را حل نماید با آغوش باز استقبال میکنیم. ✍سیدامیرحسین حسینی 🌹 حوزه انقلابی ╭┅───────────┅╮ 🕌 eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da ╰┅───────────┅╯