چرا جلوی افشاگری های آقای نبویان گرفته شد و چرا عدهای از مرجفون مخالف نشر نظرات رهبر شهید و رهبر حاظر در مورد ضررهای مذاکره با آمریکائی های بد عهد هستند؟!
در اجرای برجام بد فرجام، با تبلیغات گسترده، امتیازدهی یکطرفه ایران بهعنوان پیروزی معرفی شد و مخالفان را «کاسبان تحریم» خواندند. پس از پایان دوره، مشخص شد تحریمها نهتنها لغو نشدند، بلکه افزایش یافتند و با خروج اورانیوم و آبسنگین و نابودی سانتریفیوژها و تنگ کرده عرصه بر دانشمندان و تحقیقات هستهای، صنعت هستهای آسیب جدی دید و در نهایت دو جنگ هم بر ما تحمیل شد. امروز نگرانی از تکرار همان فضا در مذاکرات جدید وجود دارد؛ با فشار بر رسانهها و سانسور نظرات رهبری. با وجود اقتدار نظامی کنونی، اگر سیاستگذاران اشتباه کنند، ممکن است دوباره به جنگ کشانده شویم.
تنها راه چاره ، ولایتپذیری و نه ولایت شعاری مسئولان و تصحیح محاسبات اشتباه آنان و اتکا به خواستههای مردمی است که قریب چهار ماه است در کف خیابانها و میادین از رزمندگان میدان نبرد دفاع میکنند.
۳۱ خرداد ۱۴۰۵ – ابراهیم بارانی بیرانوند
🔴مجمع اندیشه ووحدت اسلامی استان مرکزی