ایران دیگر نمیترسد، آنها میترسند
🔸پس از دو دور نبرد با آمریکا و رژیم صهیونیستی، ترسی که زمانی در ایران از این جنگ وجود داشت فروریخت. حالا این تلآویو و واشنگتن هستند که نگرانند؛ گزینههای قبلی دیگر اعتبار ندارند.
🔸ایران دیگر نه از تهدیدهای رژیم صهیونیستی واهمه دارد و نه از بستن دوباره تنگه هرمز یا واکنشهای ترامپ. دست دشمن برای ایران رو شده و تاکتیکهایش کارآمدی خود را از دست دادهاند.
🔸دشمن در موضع ضعف است؛ تجربه نشان داد ایران میتواند جنگ را فراتر از منطقه ببرد. بزرگترین اشتباه ترامپ و نتانیاهو “کشیدن ماشه” بود، اما ایران ایستاد و پاسخ داد.
🔸 تهدید به تکرار آن اقدام دیگر اثری ندارد و اراده ایرانیها را تغییر نمیدهد. ایران نقاط ضعف دشمن را شناسایی کرده و روی آنها فشار میآورد.
🔸 دشمن راهی جز مذاکره ندارد، چون هر مسیر دیگری به تخریب دوباره اقتصاد جهانی میانجامد. نقش ایران در اقتصاد جهانی کوچک است، اما توان آن در برهمزدن این اقتصاد به همه ثابت شده است.
🔸 در نتیجه، نهتنها ترس ایران ریخته، بلکه ترس متحدان منطقهای آمریکا نیز از جنگ احتمالی بیشتر شده. ایران بیاعتباری قدرت آمریکا را نشان داد. با این حال، جنگ هنوز پایان نیافته و معادله فعلی شکننده است.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
#مرگ برآمریکا و اسرائیل کودک کش
# کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah