♦️دیپلمات آمریکایی: هر چهار طرف از روند مذاکرات راضی هستند
رسانه آمریکایی-صهیونیستی آکسیوس به نقل از یک دیپلمات آمریکایی مدعی شد:
🔹مذاکرات با ایران صبح یکشنبه آغاز شد و تقریباً بدون وقفه در قالبهای مختلف ادامه یافت.
🔹یکی از موضوعات اصلی بحث، سازوکارهای جلوگیری از اصطکاک و اجرای آتشبس در لبنان است.
🔹ما درباره تنگه هرمز و اظهارات اخیر تهران در مورد احتمال بسته شدن آن با ایران و میانجیگران گفتوگو کردیم.
🔹ما به روشنی گفتهایم که میخواهیم از باز ماندن کامل تنگه هرمز اطمینان حاصل کنیم.
🔹ما در موضوع تنگه هرمز پیشرفت خوبی داشتهایم.
🔹ما در مذاکرات روز یکشنبه درباره همه عناصر توافق هستهای بحث کردیم.
🔹ما مذاکرات مفیدی در مورد سازوکارهای اجرای مفاد یادداشت تفاهم با ایران داشتیم.
🔹ما در مورد طرحی برای ادامه مذاکرات در سطح رهبری ارشد و تیمهای فنی بحث کردیم.
🔹میانجیگران پاکستانی و قطری به هر دو طرف کمک میکنند تا بر اختلافات و مشکلات غلبه کنند.
🔹هر چهار طرف از روند مذاکرات راضی هستند.
🔹ما احساس میکنیم که دور اول مذاکرات، زمینه لازم را برای اعتمادسازی در مرحله بعدی فراهم میکند.
🔹انتظار میرود مذاکرات سیاسی سطح بالا روز دوشنبه پایان یابد.
🔹مذاکرات بین تیمهای فنی ادامه خواهد یافت و آنها احتمالاً برای ادامه کار خود در سوئیس باقی خواهند ماند.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
#مرگ برآمریکا و اسرائیل کودک کش
# کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah