♦️دیپلمات آمریکایی: هر چهار طرف از روند مذاکرات راضی هستند رسانه آمریکایی-صهیونیستی آکسیوس به نقل از یک دیپلمات آمریکایی مدعی شد: 🔹مذاکرات با ایران صبح یکشنبه آغاز شد و تقریباً بدون وقفه در قالب‌های مختلف ادامه یافت. 🔹یکی از موضوعات اصلی بحث، سازوکارهای جلوگیری از اصطکاک و اجرای آتش‌بس در لبنان است. 🔹ما درباره تنگه هرمز و اظهارات اخیر تهران در مورد احتمال بسته شدن آن با ایران و میانجیگران گفت‌وگو کردیم. 🔹ما به روشنی گفته‌ایم که می‌خواهیم از باز ماندن کامل تنگه هرمز اطمینان حاصل کنیم. 🔹ما در موضوع تنگه هرمز پیشرفت خوبی داشته‌ایم. 🔹ما در مذاکرات روز یکشنبه درباره همه عناصر توافق هسته‌ای بحث کردیم. 🔹ما مذاکرات مفیدی در مورد سازوکارهای اجرای مفاد یادداشت تفاهم با ایران داشتیم. 🔹ما در مورد طرحی برای ادامه مذاکرات در سطح رهبری ارشد و تیم‌های فنی بحث کردیم. 🔹میانجیگران پاکستانی و قطری به هر دو طرف کمک می‌کنند تا بر اختلافات و مشکلات غلبه کنند. 🔹هر چهار طرف از روند مذاکرات راضی هستند. 🔹ما احساس می‌کنیم که دور اول مذاکرات، زمینه لازم را برای اعتمادسازی در مرحله بعدی فراهم می‌کند. 🔹انتظار می‌رود مذاکرات سیاسی سطح بالا روز دوشنبه پایان یابد. 🔹مذاکرات بین تیم‌های فنی ادامه خواهد یافت و آنها احتمالاً برای ادامه کار خود در سوئیس باقی خواهند ماند. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 برآمریکا و اسرائیل کودک کش # کانال ( شاهی ) https://eitaa.com/httpshah ‌‌‌‌‌