فواد ایزدی : ایران از تنگه هرمز عوارض نخواهد گرفت، بعد از ۶۰ روز آمریکا از تنگه هرمز عوارض خواهد گرفت! ✍دوربین مخفیه؟؟؟ 😐😐😐 جدی چه خبره تو مملکت؟؟؟ دارید چیکار می‌کنید حضرات؟؟😐😐