🔴 قالیباف: انتهای دور اول مذاکرات وقتی متوجه شدم ترامپ هیئت مذاکرهکننده و رئیسجمهور ما را تهدید کرده و از حمله به ایران گفته، به ونس گفتم بند اول مذاکرات این است که تهدید و زور نباشد و همان لحظه مذاکره را تمام کردیم و از جلسه بیرون آمدیم و دیگر برنگشتیم
🔹آمریکاییها پیگیر ملاقات با حضور میانجیها بودند ولی قبول نکردیم. میانجیها درنهایت آمدند و گفتند ۸۰ دقیقهٔ اول را جمعبندی کنیم و ما گفتیم با آمریکاییها صحبتی نداریم و بیانیه جمعبندی را میانجیها دادند.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷