آنهایی که می گویند انتقام خون رهبر شهید فراتر از کشتن این دو تن سگ نجس (ترامپ و نتانیاهو ) است دو دسته هستند: ۱ـ ما مردم که می دانیم هیچ چیزی جای یک تار موی رهبرمان را هم نخواهد گرفت اما این به معنی کنار گذاشتن این دو نفر از موضوع انتقام نیست. ۲ـ دیگرانی که با وعده های انتقام آرمانی می خواهند عملاً به سراغ این دو نفر نروند! انتقام مختار رحمت الله علیه جگر اهل بیت علیهم السلام را خنک کرد. از امام صادق(ع) روایت شده است که فرمود: «هیچ زن هاشمی سرمه به چشم نکشید، خضاب نکرد و تا پنج سال هیچ دودی (از پخت‌وپز) در خانه‌ای از بنی‌هاشم دیده نشد، تا آن‌گاه که عبیدالله بن زیاد کشته شد.» و از فاطمه دختر علی امیرالمؤمنین(ع) روایت شده است که گفت: «هیچ زنی از خاندان ما حنا نبست، میل سرمه در چشم خود نگرداند و موی خود را شانه نکرد، تا آن‌که مختار سر عبیدالله بن زیاد را فرستاد.» و ابن قولویه در کامل الزیارات با سند خود از امام جعفر صادق(ع) روایت کرده است که فرمود: «هیچ زنی از خاندان ما خضاب نکرد، روغن (و عطر) به کار نبرد، سرمه نکشید و موی خود را نیاراست، تا آن‌که سر عبیدالله بن زیاد به نزد ما آورده شد...» ([اعیان الشیعة، جلد اول، صفحه ۵۸۲) بله عزیزان ما انتقام می خواهیم با عنایت بر این مطلب که انتقام اصلی خون رهبرمان نابودی رژیم صهیونیستی و ظهور مولایمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است. ✅ کانال شخصی علی‌اکبر رائفی‌پور