بیانیه شورای همکاری خلیج فارس سندی تحقیرآمیز و کاملا آمریکایی است
کیان عبداللهی، سردبیر تسنیم:
🔹بیانیه اخیر شورای همکاری خلیج فارس، بیش از آنکه یک توافق مشترک باشد، متنی کاملا آمریکایی و دیکتهشده است که بدون کوچکترین تغییری به امضای این کشورها رسیده است.
🔹پذیرش این حجم از سلطهپذیری و خوار بودن توسط دولتهای منطقه، مایه تاسف و شرمندگی است؛ چرا که این رویکرد انفعالی، ملتهای آنان را در برابر سیاستهای آمریکا خوار و بیمقدار میسازد.
🔹مرور این واقعه حس افتخار به ایستادگی جمهوری اسلامیایران را بیشتر میکند. اگر پایمردی ملت، جانفشانی شهدا و نیروهای مسلح و صلابت رهبری معظم انقلاب نبود، امروز ما نیز به چنین سرنوشت شومیدچار میشدیم.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷