اگر در مذاکرات، ذره‌ای حسن‌ظن به آمریکا پیدا کنید، سقوط می‌کنید 🎤 آیت‌الله حائری شیرازی در جمع ما هستند کسانی که قبل از انقلاب، گرفتار زندان و شکنجه بودند و این حرف بنده را خوب متوجه می‌شوند. بازجو وقتی شلاق به دست می‌گرفت و می‌زد، موقع حساس و خطرناکی نبود، اما وقتی دستور می‌داد برای آقا بیاورید خطرناک بود! وقتی می‌گفت تلفن در اختیارش بگذارید تا به هر که می‌خواهد تلفن کند،‌ آنوقت خطرناک بود. وقتی می‌گفت نامه‌ای به خانواده‌ات بنویس، آنوقت خطرناک بود. وقتی نمازخوان‌هایشان را [به‌عنوان واسطه] می‌آوردند - اگر نمازخوانی داشتند - که با این زندانی که نمازخوان هست صحبت کند، خطرناک بود. زمان خطرناک، آن زمانی بود که این فرد با خودش می‌گفت: «این‌ها آنطور هم بدذات نیستند که ما فکر می‌کنیم». گفتنِ این حرف همان، و همان! یک ذره حسن‌ظن، انسان را ساقط می‌کرد. افرادی بودند که باآبرو به زندان رفتند، اما بی‌آبرو بیرون آمدند! اصلاً عوض شدند. مشی‌شان تغییر کرد و آخرش هم ساواکی شدند. فردی بود،‌ مبارزه کرده بود،‌ زندان افتاد، بعد ساواکی شد؛ چون به آن‌ها پیدا کرد؛ یک ذره فکر کرد که در آن‌ها رحم و انسانیت هست. آن روزی که به این مملکت، می‌زنند، خطرناک نیست. آن روزی که برای می‌آیند باید دست به دعا برداشت و استغاثه کرد و خود را به خدا سپرد! این ساعت‌ها خطرناک‌تر است! بمباران شهرها، علامت ضعف آن‌هاست. چون امت نمی‌توانند با صحبت، مردم را تسخیر کنند و لذا موشک می‌زنند. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی ) https://eitaa.com/httpshah 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷