خبر فوری سراسری:
♨️ توهین مجدد ترامپ به بهانه جدید
🔹جمهوری اسلامی ایران دستکم چهار فروند پهپاد انتحاری به سمت کشتیهایی که از تنگهٔ هرمز عبور میکردند، شلیک کرده است.
🔹یکی از پهپادها بهطور مستقیم به عرشهٔ بالایی یک کشتی باری بزرگ و بسیار گرانقیمت برخورد کرده است.
🔹خسارت وارد شده، اما کشتی توانسته به راه خود ادامه دهد. ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم.
🔹بدیهی است که این نقض احمقانه توافق آتشبس ماست.
✍ وقتی میگوییم روایت اول توسط دشمن دقیق ومحاسبهشدهست،دقیقا همین موردست.
اول از عبارت Obviously "بدیهیست" استفاده میکند تا نتیجهگیری قطعی کند و سپس با عبارت "این نقض احمقانه توافق آتشبسست" آنرا تبدیل به یک پیام سیاسی و روانی توهین آمیز هم میکند تا بارروانی ایجاد کند و مدعی نقض اتشبس توسط ایران شود
درادامه هم طوری روایت را میبندد که بتواند مثل داستان سرنگونی هلیکوپتر آپاچی،ناگهان واکنش نشان بدهد درحالیکه انتظار دارد سمت ما درحالت تدافعی قرار بگیرد.
✍سری به کانالها و منابع شورای اطلاعرسانی دولت و حتی دیگر منابع داخلیمان که بزنیم میبینیم در ترجمه این توئیت ترامپ، کلمه احمقانه را حذف و بجاش فقط نوشتن ( نقض اشکار) !!!
واقعا چی باید بگیم؟
آیا با تغییر واژه توهینآمیز این مردک قاتل،مشکل اون با شماحل میشه؟
مردک قاتل یکهفتهست دهها مورد تفاهم رو نقض کرده و بعد شما برای ساکت کردن و پاسخ ندادن،توهین اشکارش به جمهوری اسلامی ایران رو جابجا یا حذف میکنید؟
یه کم بهتون برنمیخوره ؟
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷