‌♨️ اعتراف نیویورک‌تایمز به صلابت «شهر موشکی یزد»؛ با وجود ۴۰ روز بمباران کوه‌ها، موشک‌ها همچنان پرتاب شدند 🔹۴۰ روز بمباران بی‌وقفه کوه‌های اطراف یزد توسط آمریکا و اسرائیل، با هدف از کار انداختن یک مجموعه موشکی زیرزمینی ایران انجام شد؛ اما به‌گفته شاهدان محلی، ایران تا «آخرین لحظات پیش از آتش‌بس» همچنان از همان منطقه موشک پرتاب می‌کرد. 🔹برآورد منابع اطلاعاتی آمریکا (به نقل از رسانه‌های آمریکایی) نشان می‌دهد که ایران هنوز حدود ۷۰ درصد پرتابگرهای متحرک و ۷۰ درصد ذخایر موشکی پیش از جنگ خود را حفظ کرده است. 🔹یک منبع معتبر ایرانی تأکید کرده که مجموعه موشکی یزد حدود ۵۰۰ متر در دل کوه‌های گرانیتی امتداد دارد و در تمام مدت درگیری کاملاً عملیاتی باقی مانده بود. و نکته کلیدی اینکه: بمب‌های سنگرشکن نمی‌توانند در کوه نفوذ کنند. 🔹ایران پس از هر حمله، تنها چند ساعت بعد، توانسته از همان منطقه یا پایگاه، موشک شلیک کند. کارشناسان این را نشانه حفاری و پاکسازی سریع، تعمیر تجهیزات پرتاب یا استفاده از اهداف فریبنده می‌دانند. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی ) https://eitaa.com/httpshah 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷