خبرگان رهبری هم توهم زدن؟
خبرگان رهبری هم نمیدونن "شرایط حساس" چیه؟
خبرگان رهبری هم بدنبال تفرقه و وحدت شکنی هستن؟
نه دادش
اینا زیر بمباران رهبری رو انتخاب کردن که میدونن اگه الان پشت این رهبر در نیان شیطانک های دنیا دوست و عمله های شیطان بزرگ شهیدش میکنن!
اینا خطر کودتا رو جدی گرفتند و میدونن اگه مردم
#خیابان رو ترک کنن کودتاگران کشور رو قبضه میکنن!
خبرگان رهبری با علم به اینکه خطر تفاهمنامه
#قالیباف بسیار بزرگتر از برجام ظریف هست به خط دشمن زدن و این بیانیه رو صادر کردن!
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷