‌ خبرگان رهبری هم توهم زدن؟ خبرگان رهبری هم نمیدونن "شرایط حساس" چیه؟ خبرگان رهبری هم بدنبال تفرقه و وحدت شکنی هستن؟ نه دادش اینا زیر بمباران رهبری رو انتخاب کردن که میدونن اگه الان پشت این رهبر در نیان شیطانک های دنیا دوست و عمله های شیطان بزرگ شهیدش میکنن! اینا خطر کودتا رو جدی گرفتند و میدونن اگه مردم رو ترک کنن کودتاگران کشور رو قبضه میکنن! خبرگان رهبری با علم به اینکه خطر تفاهمنامه بسیار بزرگتر از برجام ظریف هست به خط دشمن زدن و این بیانیه رو صادر کردن! ‌🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی ) https://eitaa.com/httpshah 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷