رئیسجمهور لبنان خواستار خروج اسرائیل از جنوب این کشور شد
🔹دفتر ریاستجمهوری لبنان در بیانیهای از گفتوگوی تلفنی میان رئیسجمهور این کشور و ترامپ، رئیسجمهور آمریکا خبر داد.
🔹در این بیانیه تصریح شده رئیسجمهور لبنان در این تماس ابراز امیدواری کرده که واشنگتن، اسرائیل را برای خروج از اراضی اشغالشده در جنوب لبنان تحت فشار قرار دهد.
🔸با وجود این، در بیانیۀ شب گذشته وزارت خارجۀ آمریکا دربارۀ امضای توافق چارچوبی میان بیروت-تلآویو، حکایت از آن است که کاخسفید دست اسرائیل را برای ادامۀ انواع تجاوزات در لبنان باز گذاشته است.
✍ رئیسجمهور لبنان دلقک ، گماشته و آلت دست ترامپ و غرب هست. این مطلب بیشتر جنبه ی داخلی، عوام فریبی، برای آرام و راضی کردن مردم و احزاب مختلف سیاسی،نظامی، دینی و... مخالفان چنین توافق نامه ای در داخل بیان شده است. در حقیقت چنین کاری را نه روی اعتقاد، بلکه از روی اجبار و تظاهر انجام می دهد. یک مزدور همیشه مزدور باقی خواهد ماند. ( زلنسکی دوم )
ح.ش
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷