📢📢جهت اطلاع همکاران محترم 🌈شرایط و نحوه ثبت مرجوعی در سامانه کتاب ➖شرایط ثبت حواله مرجوعی: ✅مدرسه سفارش دهنده کتاب با مدرسه گیرنده کتاب، باید هر دو از یک منطقه در فناوری و سیدا باشند. ✅فقط مدرسه دریافت کننده کتاب می تواند حواله مرجوعی ثبت کند. ✅جهت ثبت حواله مرجوعی توسط مدرسه، حتما اول باید حواله سفارش مربوطه توسط متصدی توزیع کتاب منطقه ثبت شده باشد. ✅حواله مربوط باید توسط مدرسه تایید شده باشد(وضعیت حواله: تایید مدرسه) ✅بعد از ثبت حواله مرجوعی توسط مدرسه، حتما باید در سامانه توسط منطقه تایید شود تا امکان اصلاح سفارش مجدد به دانش اموز فعال گردد. ✅حواله مرجوعی برای مواردی که دانش اموز بعد از ثبت حواله وضعیت پایه، رشته و یا محل تحصیل تغییر کرده و امکان اصلاح نداشته، و یا اینکه یکبار اصلاح کرده و نیاز به اصلاح مجدد دارد، به شرح ذیل امکان پذیر میباشد: 1⃣جابجایی مجدد مدرسه(محل ثبت نام و محل دریافت کتاب متفاوت باشد) 2⃣پایه ثبت نام در سیدا و پایه سفارش کتاب  متفاوت باشد. 3⃣رشته تحصیلی ثبت نام در سیدا با سفارش کتاب مربوط به رشته تحصیلی متفاوت باشد. ➖مراحل ثبت حواله مرجوعی از مدرسه به منطقه: 1⃣وارد شدن به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی از سیدا به سامانه کتاب مدرسه 2⃣انتخاب منوی "حواله مرجوعی به منطقه" 3⃣انتخاب دکمه "ثبت حواله مرجوعی جدید" 4⃣انتخاب "پایه یا رشته دانش آموزان"(انتخاب پایه و رشته به صورت انتخابی می باشد) 5⃣کلیک به روی گزینه "نمایش دانش آموزان" و مشاهده دانش آموزانی که شرایط ثبت حواله مرجوعی را داشته باشند. 6⃣انتخاب دانش آموزان موردنظر و کلیک برروی دکمه "ثبت حواله" ️ ➖پشتیبان : @karimi_3868 شاد @morteza_karimibahmani ایتا 📚 @ict1730