⭕️مقایسه استقبال جامعه از انیمیشن‌های ایرانی اخیر 🔸تعداد بلیط فروخته شده ملاک میزان استقبال مخاطبین از انیمیشن‌هاست. به دلیل تورم، نمی‌شه با میزان فروش انیمیشن‌هارو با هم مقایسه کرد(شرایط نیمچه کرونایی سال ۱۴۰۱ رو هم در نظر بگیرید که روی فروش لوپتو و پسردلفینی تاثیر گذاشت) 🔸تا الان پرمخاطب ترین انیمیشن بچه‌زرنگ بوده با نزدیک ۲ میلیون بلیط فروخته شده و اکران‌های بی‌نظیر بین المللی(مثلا اسرائیل) 🔸بعد از بچه‌زرنگ، ببعی قهرمان رو داریم با حدود ۱ میلیون بلیط فروخته شده و بعد از ببعی، پسردلفینی و لوپتو رو داریم با حدود ۹۰۰ هزار بلیط فروخته شده. گانورا هم با ۴۰۰ هزار بلیط، رتبه آخر رو داره 🔸به عبارتی بچه زرنگ با تبلیغات بسیار کمتر نسبت به ببعی، حدودا دوبرابر ببعی فروش داشته. لوپتو و پسردلفینی هم با تبلیغ خیلی کمتر از ببعی، اختلاف کمی(به نسبت) با ببعی دارن 🔸به عبارتی اقبال عمومی از انیمیشن بچه زرنگ بسیار بیشتر از سایر آثار داخلی بوده. پس سلیقه مخاطب ایرانی باید دستمون بیاد و بفهمیم چه خط مشی رو توی تولید آثار آینده پیاده سازی کنیم 🆔@inaghd_ir