هدایت شده از افق روشن
🌹یکی از شاگردان شما از دیگران باهوش تر و فعال است. برخورد شما با او چگونه است؟ او را تافته ای جدا بافته میدانید یا ترجیح میدهید مانند دیگران با او برخورد کنید؟ نظرات زیبای شما عزیزان را به طور کامل درج کرده ایم: - سرکار خانم س صبوری: ضمن عرض سالم وخسته نباشید.. درابتدا عرض کنم معلمی این نیست که فقط توجهمون را به یک عده خاص بدهیم بلکه باید اهمیت توجه ونگاهمون را برچهره همه دانش آموزان تقسیم کنیم دانش آموزان دارای هوش های متفاوتی هستند اما گاهی انگیزه های روانی باعث میشه یا نقاط ضعف آنهارشد کند یا نقاط قوت آنها..این بستگی دارد که ما چقدر بتوانیم روی رشد فرهنگی وروانی آنهاکارکنیم یکی از آنها برقراری رقابت سالم وترغیب آنهابه شکوفا کردن استعداد هایشان هست واین یعنی بوجود آوردن و تقویتحس اعتماد به نفس در دانش آموزان میباشد و اینکه بتوانیم آنها را از لاک خودشان بیرون بیاوریم تا آن حس خودکم بینی از بین برود وگرنه توجه خاص وویژه به یک عده دانش آموز باعث بوجود آمدن رقابت ناسالم و عدم همگرایی درکلاس می شودبه جای توجه ویژه به دانش آموزان باهوش بیاییم ارتباط آنهارا با دیگر شاگردان کلاس بهبودوکیفیت بخشیم درضمن اینکه مهارت ها را از هم یاد میگیرند فرهنگ همکاری راباهم بیاموز ند مثلا به آنها بگویید جاهاتون را تغییر دهیدهرکی پیش دیگری که صمیمیتی زیاد با او ندارد بنشیند ویک داستان یا خاطره کوتاه برای او تعریف کند اونوقت کسی که شنونده خوبی بوده بیاید وبرای همه داستان را بازگو کند. این جوری هم قدرت تمرکز شنوایی خودرابالا بردند هم بایکدیگرارتباط برقرار کردندوهم توجهشون به همدیگر جلب می شود. باتشکراز سوالات خوبتون...  @intrnship 🌸🌸🌸🍃🍃🍃🍃