📊چرا تخفیفات ماه رمضانی در میان برندهای ایرانی رواج ندارد؟ 🔹شاید پاسخ به این سوال، تا حدی مساله کم‌رمقی فضای رمضان در ایران نسبت به کشورهای همسایه را معلوم کند. 🔹پژوهش‌های موسسه آلمانی TGM نشان می‌دهد که میان تخفیفات تجاری به مناسبت ماه رمضان و میل به عبادت در این ماه رابطه مستقیمی وجود دارد. 🔹مطابق این پیمایش، در دو کشوری که بیشترین جشنواره‌های تجاری را در ماه رمضان دارند میل به عبادت نیز بیشتر است؛ یعنی امارات و مالزی. 🔹نکته جالب دیگر اینکه، میزانی که تخفیفات رمضانه با میل به عبادت نسبت مستقیم دارد، بر میل به خرید تاثیر مستقیم نگذاشته‌است. ✅به ایران امروز بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/2410086410Ca8f498c543