📊چرا تخفیفات ماه رمضانی در میان برندهای ایرانی رواج ندارد؟
🔹شاید پاسخ به این سوال، تا حدی مساله کمرمقی فضای رمضان در ایران نسبت به کشورهای همسایه را معلوم کند.
🔹پژوهشهای موسسه آلمانی TGM نشان میدهد که میان تخفیفات تجاری به مناسبت ماه رمضان و میل به عبادت در این ماه رابطه مستقیمی وجود دارد.
🔹مطابق این پیمایش، در دو کشوری که بیشترین جشنوارههای تجاری را در ماه رمضان دارند میل به عبادت نیز بیشتر است؛ یعنی امارات و مالزی.
🔹نکته جالب دیگر اینکه، میزانی که تخفیفات رمضانه با میل به عبادت نسبت مستقیم دارد، بر میل به خرید تاثیر مستقیم نگذاشتهاست.
✅به ایران امروز بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/2410086410Ca8f498c543