🔻رفع اشکال کارت‌های منزلت منوط به احراز هویت افراد است سعید فردانی، دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان: 🔹در گذشته تمام کارت‌های حمل‌ونقل عمومی و اصفهان کارت به‌صورت آفلاین بود اما با ارتقای زیرساخت‌ها تبدیل به آنلاین شده است. قبلاً اطلاعات روی هر کارت ذخیره می‌شد، اما در حال حاضر اطلاعات شهروندی روی سرورهای اطلاعاتی یکپارچه ذخیره می‌شود. 🔹مشکلی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم، مربوط به تعدادی کارت منزلت است که در اختیار شهروندان قرار دارد اما یا اطلاعات کاملی ندارد یا اطلاعات آن صحیح نیست از این رو امکان ارائه خدمت وجود ندارد. 🔹شهروندان باید احراز هویت کارت خود را برحسب کد ملی و شماره همراه شخصی انجام دهند که این کار با مراجعه به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان، تکمیل اطلاعات شهروندی و شخصی‌سازی کارت در روزهای کاری از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰ انجام می‌پذیرد تا همچون قبل، خدمات در شبکه حمل‌ونقل عمومی ارائه شود. https://eitaa.com/iribnews_isfahan