بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی استان اصفهان از مدارس ورزنه 🔹در بازدید از مدرسه صابر، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی استان اصفهان از نزدیک با مشکلات و کمبودهای این مدرسه آشنا و راهکارهایی برای بهبود عملکرد پرسنل مدرسه پیشنهاد داد؛ همچنین ضمن اشاره به سختی‌های کار آموزگاران استثنائی از زحمات آنان تشکر کرد و قول مساعدت برای ارسال تجهیزات آموزشی به این مدرسه را داد. 🔹وی اظهار داشت: کار با دانش‌آموزان اختلال یادگیری شامل دو بخش آموزشی و فرایندی است؛ ۳٠٪ از کار معلم اختلال یادگیری به مباحث و مطالب آموزشی روزمره دانش‌آموز برمی‌گردد اما ۷٠٪ دیگر آن، به‌صورت فرایندی متوجه حل ریشه‌ای و تخصصی مشکلات اختلال یادگیری دانش‌آموز است. 🔹قسمت فرایندی درمان اختلال یادگیری، یک کار توان‌بخشی است و به همین جهت نیاز به کار انفرادی و مداوم با دانش‌آموز دارد و نمی‌توان دانش‌آموزان اختلال یادگیری را به‌صورت گروهی آموزش داد. ♨️بیشتر بخوانید 👇 https://isf.medu.ir/fa/news/item/2101187/ 💠لینک کانال آموزش و پرورش استان اصفهان👇 https://eitaa.com/isf_medu_ir