جزئیات شیوه سفارش و توزیع کتب درسی سال تحصیلی آینده اعلام شد/ آغاز فرآیند ثبت سفارش از ۲۸ فروردین ماه سال جاری
🔹«مدینه» معاون پژوهش، برنامهریزی و توسع منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: ثبت سفارش كتاب هاي درسي سال تحصيلي ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دوره هاي تحصيلي از طريق پنجره ملي خدمات دولت هوشمند
my.gov.ir يا پنجره واحد خدمات الكترونيك وزارت آموزش و پرورش
my.medu.ir و يا سامانه سفارش و توزيع مواد آموزشي به آدرس
www.irtextbook.com و
www.irtextbook.ir و برابر جدول تقويم زماني شيوه نامه انجام و كتب درسي بر اساس سفارشات مثبوت در سامانه توزيع مي شود.
🔹مدارس مي بايست آخرين وضعيت اطلاعات شناسنامه اي و تحصيلي دانش آموزان را به صورت صحيح و دقيق در سامانه سيدا به روز رساني و در اولين فرصت دانش آموزان را براي سال تحصيلي ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ثبت نام قطعي نمايند.
🔹 سفارش تك جلدي (آزاد) كتاب هاي درسي و بسته هاي آموزشي ويژه معلمان از تاريخ ۲۲ / ۰۷ / ۱۴۰۳ و براي دانش آموزاني كه فقط به تعدادي از كتاب هاي درسي نياز دارند از تاريخ ۰۶ / ۰۸ / ۱۴۰۳ آغاز مي گردد و تا تاريخ ۱۰ / ۱۲ / ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.
♨️متن کامل خبر را اینجا بخوانید:
https://isf.medu.gov.ir/fa/node/157886
💠 کانالهای آموزش و پرورش استان اصفهان:
📍
| ایتا | 📍
شاد | 📍
روبیکا | 📍
بله |