شیوهنامه اجراییسازی سند تحول بنیادین تدوین شده است/ معلم مهمترین عنصر اجراییسازی سند در سطح مدرسه است
🔹 «ابراهیمی»، مدیرکل آموزش و پرورش استان: یکی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش در دهههای اخیر، اجرای سند تحول بنیادین بهعنوان یک سند بالادستی است و عواملی باعث شد تا علمای آموزش و پرورش، دانشگاه، حوزههای علمیه و دغدغهمندان نظام آموزشی کشور تا تغییراتی در روند آموزش و پرورش ایجاد کنند و سند تحول بنیادین تدوین شد.
🔹 تدوین سند تحول بنیادین تقریباً از دهه ۶۰ با مطالعات شروع و با فرازوفرودی روبهرو شد، در دورههایی موردتوجه قرار گرفت و در دورههایی مورد غفلت گرفت و نهایتاً در نیمه دوم دهه ۸۰ با تلاش بیشتر سند تحول بنیادین بهعنوان نقشه راه آموزش و پرورش تدوین شد.
🔹 یک دهه پس از رونمایی سند تحول بنیادین گذشت و خبری از اجراییسازی آن نبود هرچند از نظر شکلی اتفاقاتی افتاد اما از نظر محتوایی اتفاق خاصی نیفتاد و علیرغم همایشها و سمینارها و دورههای مختلف در دورههای مختلف اما آنچنان که باید سند تحول بنیادین اجرایی نشد.
♨️متن کامل خبر را اینجا بخوانید:
https://isf.medu.gov.ir/fa/node/192423
💠
کانالهای آموزش و پرورش استان اصفهان:
📍|
ایتا | 📍|
شاد | 📍|
روبیکا | 📍|
بله |