@sokhanetarikh
✅
#مقاله
نویسنده: علی الله اکبری
امروزه امپراتوریهای رسانهای حرف اول را در جهان میزنند. خبرگزاریهای بزرگ، شبکههای مختلف رادیویی و تلویزیونی و رسانههای چاپی به طور عمده در مالکیت و یا کنترل افراد یهودی و یا حافظان منافع یهود قرار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است. بر کسی پوشیده نیست که رسانهها یکی از ارکان اصلی قدرت در جهان هستند و همة کشورها و دولتها رسانه را مورد توجه جدی قرار میدهند.
پیامبر اسلام (ص)، همزمان با برانگیخته شدن به نبوّت، دعوت خود را در راستای رسالت الهی خویش آغاز کرد و در این راه، رسانهها و شیوههای گوناگون تبلیغ را به خدمت گرفت. گرچه بررسی مفصل شیوههای تبلیغی پیامبر (ص) در این مختصر امکانپذیر نیست، اما به طور اجمال به مهمترین رسانهها و شیوهها در این مقاله پرداخته می شود...
👉
https://b2n.ir/883030