⭕️تقویت جریان اطلاع رسانی، تنها هدف الکترونیکی شدن مطبوعات بود/ رسانهها همچنان در میدان نبرد با کرونا هستند
🔸خدادی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
🔹الکترونیکی شدن مطبوعات در ایام نوروز تنها برای تقویت جریان اطلاع رسانی و تعطیل نشدن زنجیره تولید و توزیع محتوا بود.
🔹رسانه با مخاطب زنده است و رسانههای کاغذی نیز در صورت توجه به نیاز مخاطب و تولید محتوا بر اساس این نیازسنجی، هرگز بدون مخاطب نخواهند بود.
🔹سربازان گمنام عرصه اطلاعرسانی همچنان گمنام مانده اند و در تمامی صحنهها به ویژه خط مقدم مقابله با بحرانها حضور دارند.
@jaarchi