سلام علیکم
💠اولاً، هیچکدام از این مطالب دلیل نمی شود که نسبت به کفار چه اروپایی چه آسیایی ، چه روسی چه آمریکایی و چه چینی نگاه خوشبینانه داشته باشیم، آنها اهداف خودشان را دنبال می کنند ، این اهداف با نگاه تمدن ساز اسلام نه تنها همسو نیست بلکه در موارد فراوانی در ضدیت است.
💠ثانیاً، سخنان این آقای الکساندر در تضاد آشکار با حقایق میدانی سوریه و عراق و به محاق بردن نقش محور مقاومت است.
💠ثالثاً، این آقایان به دنبال منافع خود و تحقق اهداف خودشان هستند و اگر لازمه این کار تحریف حقایق و نادیده گرفتن نقش بی بدیل سردار مقاومت و رزمندگان محور مقاومت باشد از انجام این کار ابایی ندارند.
💠 رابعاً، بنده مستدل و مستند سخن گفتم ، نمی دانم چرا شما گمان شد مطلب احساساتی است و با این موضوع احساساتی برخورد شده، خود کاربرد این واژه تختهء سخن و تحریف حقیقت است، معلوم می شود ادبیات برخی از سیاسیون روی ما تاثیر گذاشته است.
💠خامساً، بنده با افکار و اندیشه های این آقای الکساندر گلییویچ دوگین بیگانه نیستم و از حضور او در راهپیمایی اربعین و نگاه آخرالزمانی به این راهپیمایی و گفتگویش با مهدی نصیری و نادر طالب زاده مطلع هستم.
👈 اما باید توجه داشت که نگاه آخرالزمانی وی برگرفته از تورات و انجیل تحریف شده است که تفاوت های ماهوی فراوانی با نگاه آخرالزمانی و مهدویت شیعه دارد ، در موارد زیادی اتفاقاتی همچون اربعین را به نفع نگاه خود تحلیل و مصادره می کند ما هم برای خودمان ذوق می کنیم.
💠 سادساً، دیدگاه و اندیشه های نظریه پردازان غیر معصوم مطرح و صاحب نظر را باید جزء به جزء مورد نقد و بررسی قرار داد ، اگر نظری منطبق بر حقیقت و واقعیت بود می پذیریم ولی اگر دیدگاه و نظری خلاف واقع بود یا تحریف حقیقت بود ، ضمن آنکه نمی پذیریم معیوب بودن آن را مستدل بیان می کنیم ، ضرف نظر از اینکه این فرد کیست و چه کسانی چه چیزهایی راجع به او گفتنه اند یا به کجاها دعوتش کرده اند و این دقیقا معنای نقد کلام است.
«اُنظُر الي ما قالَ و لا تَنظُر الي مَن قالَ»