نارضایتی عجیب از یک فروشگاه/ از نبود خدمات پس از فروش تا کالاهای معیوب!
🔹به تازگی گزارشی تکاندهنده در سایت خبرگزاری ایلنا، خبر از یک اتفاق تلخ در سرای ایرانی برای مردم دارد.
ایلنا نوشته:
🔹سرای ایرانی معتقد است در قالب فروشگاههای زنجیرهای به صورت نقدی یا اقساط و با قیمت مناسب اجناس کیفی در اختیار مردم قرار میدهد، اما واقعیت چیز دیگری است. از قیمت بالاتر از لاله زار و یافتآباد تا کالاهایی که گویا معیوب هستند!
🔹حتی به نظر می رسد اقساط در این فروشگاه شفاف نیست و فاکتور خرید به این شکل بیشتر از سایر فروشگاهها میشود. علاوه بر این کالاها برند خوبی ندارند و خبری از تنوع هم نیست.
🔹مشتریان از دریافت کالاهای معیوب و حتی کالاهایی که به نظر میرسد اجناس بر زمین مانده و خراب شرکتها است ابراز نارضایتی میکنند و معتقدند لوازم خانگی و مبلمان و حتی لوازم برقی را نباید از این مجموعه خریداری کرد.اجناس شکسته و معیوب بعد از فروش پس گرفته نمیشود و هیچ کس پاسخگوی مشتری که گمان کرده با او با صداقت رفتار شده، نیست.
متن کامل این گزارش را در لینک زیر بخوانید:
ilna.ir/fa/tiny/news-1537627