🔅
تحلیل تبلیغ جاروبرقی Rowente
نیروی بی صدا با ۲۱۰۰ وات قدرت
🔸معمولا تبلیغی که نتواند توجه شما را برای مدتی به خود جلب کند، تبلیغ موفقی نیست.
🔹طراحان حرفه ای سعی دارند از بیان صریح و مستقیم موضوع بپرهیزند و به جای آن، موضوع را در هالهای از ابهام به تصویر بکشند و به گونهای طرح معما کنند تا مخاطب برای یافتن پاسخ، بیشتر و بیشتر بر روی اثر تامل کرده و درگیر مفهوم آن شود.
🔸در این پوستر کالای مورد نظر در پس ایدهای طنزگونه پنهان مانده و پس از کشف، مخاطب را میخنداند و به هدف تبلیغی خود میرسد.
🔹در نگاه اول تیرانداز سمت چپ به چشم می آید که درحال تیراندازی به نقطه ای نامعلوم است... سپس متوجه تیرانداز بعدی میشویم که باز هم مشخص نیست چه یا کجا را هدف گرفته است... خیلی زود به تیرانداز سوم میرسیم و برخلاف دو تیرانداز قبلی، نگاهمان روی این یکی باقی میماند!!!
چهرهای مملو از اعتماد به نفس، ژسی متفاوت، پرندهای که به لوله اسلحه چسبیده!!!
چرا شکار به شکارچی چسبیده؟؟؟
چشم مخاطب با برسی تفاوت این اسلحه خیلی زود متوجه جاروبرقی میشود... و به راز نهفته در تبلیغ (که قدرت بالای جاروبرقی است) پی میبرد.
#تحلیل_تبلیغ
#خلاقانه
👉🏻
@javaher_media