487K حجم رسانه بالاست
از کلید مشاهده در ایتا استفاده کنید
سلام به دل های مهربون جواهرانه ای ها💎🙋🏻‍♀ بریم سراغ بحثمون... این بیسکوییت نمیذاره ما دست از سرش برداریم ها! 😁😂 خودش هی میخواد در موردش حرف بزنیم! 🔹این جلسه میخوایم درمورد تکنیک و صحبت کنیم. وقتی ماها میخندیم، 🤣 احساس خوبی داریم و موقع دیدن تیزر تبلیغاتی اون محصول، میتونه این حس خوب به محصول موردنظر هم در ذهن ما ایجاد بشه و موقعی که به فروشگاهی میریم به اون محصول برمی خوریم و همون احساس نشاط ممکن هست که باعث خرید محصول اون ها بشه. ⚠️شوخی و حس فرح بخش خیلی تاثیر داره دخترا ... گاهی وقتا خنده و مزاح میتونه قدرت استدلال ما رو هم از کار بندازه و ما در اون شرایط نظر و عقیده ای رو راحت تر می پذیریم.🤨 ‼️ به کمک طنز جدی ترین مطالب رو میشه منتقل کرد! پی نوشت1: تبلیغ بیسکوییت ماسالا گرجی ترکیبی از تکنیک و تکنیک هست. پی نوشت2: منبع این مطلب کتاب سواد رسانه ای مفاهیم و کلیات از حمیدرضا آیت اللهی 💎@javaheraneiiha