جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی
⭕️ مطالبه‌گری جواب می‌دهد ♦️تبلیغ اینستاگرام در صداوسیما ممنوع شد 🔹معاون مرکز ملی فضای مجازی از ار
🔸 رسانه ملی و مطالبات رهبر انقلاب 🔹 اخیراً مرکز ملی فضای مجازی، در ابلاغیه‌ای به سازمان صدا و سیما، خواستار توقف تبلیغ اینستاگرام در برنامه‌های تلویزیونی شده است 🔹 چند وقتی بود که انگار بین برنامه‌های مختلف تلویزیون مسابقه‌ای افتاده بود برای تبلیغ اینستاگرام! و جذب مخاطب در این شبکه صهیونیستی و هر برنامه‌ای را تماشا می‌کردی، زیرنویس آدرس صفحه اینستاگرامش را می‌دیدی 🔹 حالا ما با کارکرد اصلی اینستاگرام که ترویج رفتارهای خلاف عفت است، کاری نداریم؛ امّا این‌ها همه درحالی است که رهبر انقلاب چندسال است که به شدت روی حمایت از تولید ملی تاکید می‌کنند و چندوقتی است که روی مطالبه شبکه ملی اطلاعات تمرکز کرده‌اند... اصلاً از نگاه ملی و اعتقادی هم که بگذریم، صداوسیما متاسفانه این‌قدر هم درک نمی‌کند که تبلیغ شبکه‌ای که رقیب، و علناً درصدد بی‌اعتبارسازی خود اوست، چقدر می‌تواند برایش گران تمام شود! 🔹 این چند وقته البته سوژه‌های جذاب! هم کم نداشتیم مثلاً برنامه «میدون»، که رسالت خود را حمایت از کالای ایرانی معرفی کرده، نشانی اینستاگرام را به مخاطب می‌دهد! یا «آمنه‌سادات ذبیح‌پور»، که بسیاری از گزارش‌هایش درباره شبکه نفوذ است و اغلب به نقش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مجازی در این زمینه می‌پردازد، نشانی اینستاگرام را برای مردم زیرنویس می‌کند! 🔹 البته این اولین‌بار نیست که رسانه ملی به‌طور واضح در مقابل خواست رهبر انقلاب می‌ایستد، بلکه این رفتار صداوسیما سابقه طولانی دارد و متاسفانه به یک روال تبدیل شده و گویی آب‌وهوا در رسانه ملی به گونه‌ای است که هر مدیری به آنجا می‌رود، مزاجش به هم می‌ریزد! مثلاً وقتی در دهه هفتاد جریان غرب‌گرا استراتژی «فرزند کمتر، زندگی بهتر» را به نظام تحمیل کرد، رسانه ملی برای این قضیه سنگ تمام گذاشت و کاری کرد که تأثیر آن هنوز پابرجاست، امّا در سال‌های اخیر که رهبر انقلاب بارها بر مسئله فرزندآوری تاکید کرده‌اند، هیچ تحرکی از رسانه ملی در این زمینه دیده نمی‌شود! یا در قضیه برجام با وجود آنکه رهبر انقلاب آن‌را خسارت محض خواندند و بارها به صراحت اعلام کردند که نظرشان با رویه‌ای که پیاده شد کاملاً متفاوت بوده، تا مدت‌ها بعد از برجام، براساس بخش‌نامه رسمی ضرغامی رییس وقت رسانه ملی، هرگونه نقد برجام در صداوسیما ممنوع بود! در جریان خود مذاکرات، رسانه ملی با پوشش کامل آن و پخش نماهنگ‌های حماسی از حضور مذاکره‌کنندگان، از ظریف غرب‌گدا و تیم متحجرش، قهرمان ملی ساخت. درحالی‌که در جریان مذاکرات تیم قبلی، به علت پوشش خبری ضعیف، اصلاً بسیاری از مردم نمی‌دانستند مذاکره‌ای در کار است، یا حتی آنها هم که پیگیر بودند از این‌که در مذاکرات چه می‌گذرد، اطلاعی نداشتند! 🔹 اکنون باید از رسانه ملی بپرسیم که با این همه اصرار و پیگیری رهبر انقلاب در یکی دو سال اخیر، صداوسیما تاکنون چندبار درباره شبکه ملی اطلاعات یا حمایت از پلتفرم های مجازی داخلی، شخص وزیر ارتباطات را بازخواست کرده‌است؟ 🆔 @valaadiyat جبههٔ اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh