🔹در سال‌های گذشته که تله‌گرام در ایران ناشناخته بود، رسانه ملی با تبلیغات گسترده در برنامه‌های مختلف حتی در بخش‌های خبری، مخاطبین خود را به آن سرازیر کرد. 🔹در سال‌های گذشته که اصلاً کسی نمی‌دانست توئیتر چیست، آن‌قدر مطالب منتشره در آن را به‌عنوان نظرات کاربران فضای مجازی منتشر کرد که بسیاری از مسئولین هم ناچار شدند برای دیده شدن در رسانه‌ی ملی و برای داشتن یک تریبون، عضو توئیتر شوند. 🔹 صداوسیما با تبلیغ رایگان رسانه‌های خارجیِ رقیبِ خود، نه‌تنها بسیاری از مخاطبین خود را از دست داد، بلکه بسیاری از درآمدهای تبلیغاتی را به جیب سلبریتی‌های بی‌سواد سرازیر کرد. 📎 آقای صداوسیما! این هم پاداش زحمات بی‌مزد و بی‌منت شما از طرف آذری‌جهرمی (پدر شبکه‌های ضداجتماعی خارجی) جبههٔ اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh