فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#⃣ اثرگذاری هشتگ، توهم یا واقعیت؟ متأسفانه اخیراً بازهم دعوت به طوفان توییتری برای شب عاشورا شده و استدلال دعوت کنندگان برای تأثیرگذاری مثبت این حرکت، آن است که در طوفان توییتری نیمه شعبان یک میلیارد بازدید از هشتگهای انتخابی آقایانِ توییتری صورت گرفته است! حال بماند توییتری که مجموعاً ۳۳۰ میلیون کاربر دارد؛ چگونه یک میلیارد بازدید داشته؟؟؟!!! 🤔 آیا این افراد واقعاً انقدر با و و سیطره دشمن در شبکه اجتماعی توییتر بیگانه هستند که جوانان و نوجوانان را تشویق و ترغیب به این طوفان‌های پرضرر و کم‌خاصیت و دل‌خوش‌کن، می‌کنند؟! ❗️آیا هر هشتگی شود؛ الزاماً موافقان آن مسئله باعث ترندشدنش شده اند که نتیجه اثرگذاری را از آن بگیریم؟ (به عنوان مثال، کلیپی که از هشتگ «نه به اعدام» در ایتا تهیه شده👆 اثبات می‌کند هرچند هشتگ نه به اعدام هست؛ اما منتشرکنندگان، موافق اعدام اخلالگران هستند) بااین‌حال، اگر ادعای مطرح شده در مورد طوفان توییتری نیمه شعبان را بپذیریم؛ با توجه به نتیجه عملی و فیزیکی که در جهان شاهد آن هستیم؛ متوجه خواهیم شد این هشتگ‌گذاری ها کمترین اثری در معرفی امام زمان عج نداشته وگرنه بعد از بازدید یک میلیارد نفر! لااقل ۵۰۰ میلیون نفر الان باید زمینه‌ساز ظهور شده باشند!!! به‌نظر می‌رسد خوب است آقایان توییتری از و وابستگی به زمین دشمن دست بردارند و با دید باز بنگرند درس عزت، اقتدار و ایستادگی در مقابل ظلم می دهد نه درس ذلت و فرورفتن بیشتر در دامان دشمن ؟ ✍ زهراسادات امیری جبههٔ اسلامی در فضای مجازی @jebheh