هدایت شده از حسین
واکاوی اصطلاح تندروها که اخیرا به کرات از آن استفاده می شود نشان داده یکی از روشهای موفق برای منزوی کردن افراد معتقد به اصول حقه انقلاب که براساس دینداری همراه با بینش سیاسی است بکار بردن این واژه میباشد. هدف بر دو اصل بنیانگذاری شده 1.تغییر در الگوی مطالبه گری و بازخواست افرادیکه خواسته یا ناخواسته دچار وادادگی در دین و سیاست انقلابی شده اند مثلا در کلیپ نماز آذر منصوری نماز خواندن همراه با نجاست و خندیدن در حقیقت به دنبال خفیف کردن اصل و ستون دین اسلام است چراکه اگر نماز به عنوان زمان خاص ارتباط مستقیم معبود با پروردگار با سگ بازی و خندیدن حین نماز به تمسخر گرفته شد به بازی گرفتن دیگر اصول دین دیگر امری عادیست در اینجا معترضین به این نماز سراسر توهین آمیز تندرو و متحجر نامیده شده و این خانم فردی متمدن و نوگرا معرفی میشود. اصل دوم بر اساس حمله به آرمان‌های سیاسی پایه گذاری شده مثلا مذاکرات برجام با شکلی که ایران در موضع ضعف بوده و هرآنچه طرف مقابل دیکته کند لازم الاجراست برای مردم منطقی جلوه داده شود و افرادیکه خواهان مطالعه و آنالیز بندهای برجام هستند افراد تندرو و بی منطق جلوه داده می‌شوند. همین موضوع در خصوص fatf نیز صادق بوده و با منزوی ساختن انقلابیون با بصیرت و شجاع را با حجمه رسانه ای از میدان خارج می‌کنند و شرایط به گونه ای رقم می‌خورد که حتی پس از مشاهده تمام ضربات وارده به ایران از برجام باز هم بازگشت به آن یک پیروزی بزرگ نمایش داده می‌شود و مخالفان آنرا افراد بی منطق و غیر قابل انعطاف معرفی میکنند. راهکار مقابله با این شیوه ی نفوذ، همبستگی و تشریک مساعی نیروهای انقلابی در جلسات حضوری و فضای مجازی است تا نشان دهیم پشت این جریان ایدئولوژیک بنیادین ، سالها مطالعه و کار میدانی است . جبهه دشمن این افکار انقلابی را برخواسته از احساسات و سطحی نگری و تندروی معرفی کرده تا افراد را از نزدیک شدن به آن برحذر دارد .