📢
#اطلاعیه_مهم
باسپاس فراوان از مسئولین محترم شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان جهت تخصیص بودجه عمرانی و فرهنگی برای مساجد، بدینوسیله فرآیند ثبت درخواست برای دریافت مساعدت عمرانی برای کلیه مساجد در سطح شهر اصفهان بهشرح ذیل تقدیم میگردد:
1️⃣ مراجعه به مرکز رسیدگی به امور مساجد و اخذ معرفینامه جهت بارگذاری در سامانه؛
2️⃣ ثبت درخواست مساعدت عمرانی و بارگذاری تأیید امور مساجد از طریق مراجعه به سامانه «اصفهان من» به نشانی my.isfahan.ir توسط یکی از اعضای هیأت امناء به نمایندگی از مسجد؛
✍ تذکرات:
🔹جهت ثبت درخواست، باید حداقل از مصوبه قبلی شش ماه گذشته باشد و در آن سال برای اولین مرتبه درخواست ثبت گردد و همچنین در صورت دريافت مبلغ مصوب قبلی، مبلغ در راستای گفته شده هزینه شده باشد.
🔹ضمناً ثبت اسامی تمامی اعضای هیات امنای مساجد و تلفن همراه آنان در فرم درخواست ضروری است.
🔹 نماینده محترم مسجد باید در زمان ثبت درخواست از تلفن همراه با نام خود جهت احراز هویت استفاده کند.
📢 عزیزان جهت اطلاع بیشتر در رابطه با برنامهها و مساعدتهای شهرداری اصفهان میتوانند به لینک زیر مراجعه نمایند 👇
https://eitaa.com/joinchat/2204172517C322567391d
روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان