🔶️دستورالعمل ۵ مرحله‌ای رصد در شبکه‌های اجتماعی: 1️⃣ تعیین هدف: 📌هدف‌های مختلفی برای رصد در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. از جمله: ● حفظ شهرت و اعتبار کانال یا پیج از طریق پیش‌بینی بحران‌ها ● شناخت احساس کلی جامعه نسبت به تشکیلات و کانال شما ● صرفه‌جویی در هزینه‌ها از طریق پیگیری رقبا، به دست آوردن سرنخ باکیفیت و کسب اطلاعات مفید و مختلف در فضای مجازی ● شناسایی محتواهای مورد اقبال کاربران ● شناسایی افراد تأثيرگذار ✍️🏻 میم.صادقی کانال اطلاع رسانی تبلیغ نوین جامعة الزهراء سلام الله علیها در ایتا ⬇️⬇️ @jz_resane 🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼