🟠 ۷ کلیدواژه لازم در پایش شبکه‌های اجتماعی: 🔹️ ۵- رویدادهای مربوط به کانال یا محتوایتان داده‌های پایش شبکه‌های اجتماعی درباره رویدادهای آینده و هشتگ‌های مرتبط، فرصت‌هایی برای شما فراهم می‌آورد تا با مخاطبتان به تعامل بپردازید و کانال‌ومحتوای خود را عرضه و تبلیغ کنید. 👌هشتگ مربوط به کمپین خود را دنبال کنید تا ببینید چه‌ میزان رغبت در رویداد وجود دارد و با مخاطبانی که از آن‌ها استفاده می‌کنند به تعامل بپردازید. ✍️🏻میم.صادقی کانال اطلاع رسانی تبلیغ نوین جامعة الزهراء سلام الله علیها در ایتا ⬇️⬇️ @jz_resane 🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸