🟠 ۷ کلیدواژه‌ لازم در پایش شبکه‌های اجتماعی: 🔹️۶- توزیع‌‌گران و منتشرکنندگان محتوا و مطالب شما گاهی یک برخورد نامناسب می‌تواند تجربه خوب مخاطب در ارتباط با کانال یا پیج شما را به یک تجربه بد تبدیل نماید. توزیع‌کنندگان و منتشران محتوا، معمولاً آخرین افراد تشکیل‌دهنده در زنجیره‌ی تجربه مخاطب هستند و می‌توانند به ماندگاری این تجربه در ذهن کاربر، کمک کنند. با پایش نام توزیع‌گران محتوا، می‌توانید بازخوردهای احتمالی مخاطبان را ببینید و در صورت لزوم برای بهبود اوضاع، اقدامی انجام دهید. ✍️🏻میم.صادقی کانال اطلاع رسانی تبلیغ نوین جامعة الزهراء سلام الله علیها در ایتا ⬇️⬇️ @jz_resane 🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺