🟠 ۷-کلیدواژه‌ لازم در پایش شبکه‌های اجتماعی: 🔹️۷-عملکرد کارکنان تشکیلات در ارتباط با مخاطبان همکاران شما نقش کلیدی در ارتباط با محبوبیت کانال یا پیج شما دارند. ارتباط شخصی هر فرد با کاربران، باعث خَلق رابطه بلندمدت و وفادارانه می‌شود. به همین دلیل در بسیاری از کانال‌های بزرگ و کوچک، افراد اغلب به شخصی‌سازی ارتباط‌شان با مخاطبان تشویق می‌شوند. ⬅️ اما تشکیلات شما به عنوان یک کار هدفمند برای مقابله با دشمن، جای شخصی‌سازی باید به بررسی پیشنهادات، انتقادات و نظرات مخاطبین بپردازد و با آن‌ها ارتباط صمیمانه داشته باشد. 👌 یکی از کلمات کلیدی‌ای که لازم است شما به عنوان مدیر یا متفکر کانال مورد پایش قرار دهید، نام یا شناسه کاربری همکارانتان در شبکه‌های اجتماعی است تا عملکرد آنها را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که آن‌ها افراد شایسته‌ای هستند و در راه هدف می‌کوشند. ✍️🏻میم.صادقی کانال اطلاع رسانی تبلیغ نوین جامعة الزهراء سلام الله علیها در ایتا ⬇️⬇️ @jz_resane 🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺