نقد نظریّه فوق:
😍در نقد نظریّه دسته اوّل گفته می شود:
🔸 اگر فعلی از جنس { #استثنیت} به عنوان عامل لحاظ شود، آن گاه باید عوارض جایگاه مربوطه یعنی مفعول به هم حاصل گردد در حالی که به حکم فهم اهل محاوره هرگز از همانند { #جَائَنِی_القومُ_الَّا_زیداً}، جایگاه وقوعی و در نتیجه عنوان مفعول به از تعبیر {زید} برداشت نمی شود.
👇👇👇✅👇👇👇
💢💯 #کپی با ذکر منبع
#گروه:
🍃بـَـحث جَنجالے طَلبگے🍃
لینک گروه:
🔻 ✅ 🔻
http://eitaa.com/joinchat/670302231C6c7e21cb4f
🔺 ✅ 🔺